Prośba o analize logów Silnik 2.0tdi BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mikrutek
    Classic
    • 2010
    • 25

    Prośba o analize logów Silnik 2.0tdi BKD

    xplo, ja u siebie po wymianie amorków miałem problem właśnie z kątami ,na strych było wszystko jak na wydruku który ci podesłałem a na nowych amorkach KYB kąt lewego koła uciekł ponad 1'21'' po zamianie stronami kąt wrócił do granic normy . ok
    Miało być 105KM i 250Nm - było 114,8KM i 278Nm - jest 140,4KM i 339Nm by V-Tech Kraków
  • adi747
    L&K
    • 2008
    • 1138

    #2
    Prośba o analize logów Silnik 2.0tdi BKD

    Autko telepie sie na zimnym i na ciepłym silniku dziwnie przerywa podczas przyśpieszania, w tym czasie jest brak mocy


    wolne obroty

    [ Dodano: Pon 09 Wrz, 13 08:27 ]

    tutaj jest chuba turbina w trybie basic:

    wtryski:http://vaglog.rtnet.pl/adi_tgx_141274.html


    nie wiem co z tym autem dodatkowo vag com temperature pokazywał 60stopni a blaty 90stopni auto cięzko pali i ciepłe i zimne
    http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
    była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
    2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
    JEST
    megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
    octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
    octavia 2 2.0TDI BKD

    Komentarz

    • kecaj
      RS
      • 2009
      • 1511
      • Superb II (3T4)

      #3
      adi747, zrób porządnie logi i noga z gazu.
      Jak czujnik temp do niczego to wymień go.
      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

      Komentarz

      • Kicer
        Ambiente
        • 2011
        • 217

        #4
        Nie wiem jak to jest w VCDS ale w VAS nie ma pomiaru korekcji dawki powyżej 1500 rpm. Proponuję sprawdzić Co się będzie działo w grupie 13 na obrotach 1000 - 1500 rpm, podczas utrzymywania stałych obrotów a nie "gazowania". Grupa 23 podczas jazdy w zakresie 1000 - 3000 obr. Poza tym proponuję zajrzeć tu http://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzen...w-silniku-tdi/

        pozdrawiam MArcin
        Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Wykonaj logi statyczne na max nagrzanym silniku.
          001,004,007,013,018 i 023
          Dodoatkowo odczytaj błedy.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • adi747
            L&K
            • 2008
            • 1138

            #6
            to tutaj jest jakaś inna procedura bo w 1.8T robiłem na 3biegu od 1500do odcięcia
            czyli przemik robie te logi co podałeś w trybie meas block i obroty 1000-1500??
            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
            była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
            2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
            JEST
            megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
            octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
            octavia 2 2.0TDI BKD

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Zamieszczone przez adi747
              czyli przemik robie te logi co podałeś w trybie meas block i obroty 1000-1500
              Tak jest... robisz na biegu jałowym - bez dotykania "gazu".
              Przypominam o odpowiednim nagrzaniu silnika.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • adi747
                L&K
                • 2008
                • 1138

                #8
                okej pojąłem jak tylko wróci lap top koło piątku to będe pisał dzieki za zainteresowanie

                [ Dodano: Nie 22 Wrz, 13 18:34 ]
                logi z dzisiaj
                wolne obroty



                tak jak pisal przemik
                001/004
                007/013
                018/023
                silnik na blacie pokazywał 90 stopni

                [ Dodano: Nie 22 Wrz, 13 18:35 ]
                1 Fault Found:
                16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
                P0301 - 000 - - - Intermittent

                jeden błąd na silniku

                [ Dodano: Nie 22 Wrz, 13 18:45 ]
                dodatkowo wg mnie na zegarach jest 75stopni

                a komputer pokazuje temperature 66stopni bo ta druga to chyba oleju 55
                http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                JEST
                megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                octavia 2 2.0TDI BKD

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  Sie wyjasnilo.
                  Pierwsza pompka poszła spać. Dla pewnosci mozna sprawdzic wtyczke na niej, ale wszystko wskazuje na uwaloną pompke lub..... uszkodzoną krzywke na wałku rozrządu.
                  Padniety termostat to przy tym drobna niedogodność.
                  I jeszcze jedno pytanie... czy samochód ma manulana czy automatyczną skrzynie biegów ?
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • demmsi
                    Elegance
                    • 2011
                    • 966
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez przemik
                    I jeszcze jedno pytanie... czy samochód ma manulana czy automatyczną skrzynie biegów ?
                    Ze zdjęć powyzej widać że to automat.

                    Komentarz

                    • adi747
                      L&K
                      • 2008
                      • 1138

                      #11
                      przemik to jest automat dsg czyli mówisz że pierwszy pompowtrysk zrypany?? czyli stojąc przodem do auta pierwszy po lewej czyli ten od strony pasażera?? i termostat??
                      a czujnik temperatury jak Ci sie widzi??
                      ii czy ten błąd missfire to jest wtrysk czy swieca żarowa bo auto cięzko pali i kopci po odpaleniu dzięki za pomoc
                      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                      była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                      2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                      JEST
                      megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                      octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                      octavia 2 2.0TDI BKD

                      Komentarz

                      • przemik
                        RS
                        • 2012
                        • 1610

                        #12
                        Zamieszczone przez adi747
                        przemik to jest automat dsg
                        OK wszytsko sie zgadza.
                        Nie wiem jak czujnik.. ale to drobiazg.
                        Błąd jest wynikiem kulejacej pompki na pierwszym cylindrze. Gubiony jest zapłon.
                        Pierwszy cylinder to pierwszy od lewej stojąc przodem do przedzialu silnika.
                        Pierwsza pompka od strony rozrządu.
                        PD do sprawdzenia i wałek do weryfikacji (krzywka) !!!
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz

                        • adi747
                          L&K
                          • 2008
                          • 1138

                          #13
                          okej cykłem Ci już punkcik pomógł dzięki za zaangażowanie i zabieram sie do działania dam znać co wyjdzie
                          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                          była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                          2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                          JEST
                          megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                          octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                          octavia 2 2.0TDI BKD

                          Komentarz

                          Pracuję...